Små steg

Att lära sig gå från 320 till 80 km/h och hinna se vägrenen bredvid. Det tar lite tid. Myrsteg. Men vi kommer dit.
 
Nu är planen igång, ritningar snart klara. De flesta viktiga mejl skickade. Ett par samtal kvar att göra. Lite mejl kvar att ta tag i. Ett första tandläkarbesök att avhandla.
 
Liten plutt som blir stor. Som växer så det knakar och önskar sig en ny säng. Vi tittar på många fina men allt är bara "nej, vill ha uppe-säng". Dvs plutten ifråga har vant sig så pass vid våningssäng att hen inte vill byta. Under honom ska kompisen sova. Men hon bor ju med sin mamma och pappa? "Hon får bo med mig om hon vill." Jasså? Kanske har jag missat ett viktigt beslut någonstans.
 
Hönshuset har fått ny inredning och årskycklingarna växer så det knakar. Lyckas jag ringmärka dem ikväll kan jag kryssa av ännu en sak på listan.
 
Först dock, återstående 120 mejl för kvällen. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0