Man får mindre pengar om man inte får några alls än om man bara får lite mindre än de som får mycket

vill inte vara en perfekt affisch för mitt liv.
jag är en jobbig människa. jag hade aldrig velat ha ett förhållande med mig själv. men jag har bara mig att leva som. kan inte vara någon annan. så är det bara. det är dags att växa upp. sluta jaga status, det finns tillräckligt många andra som gör det ändå. en mindre och man blir inte saknad.
Vill inte vara en perfekt affisch för mitt liv.

Jag är en jobbig människa. Jag hade aldrig velat ha ett förhållande med mig själv. Men jag har bara mig att leva som. Kan inte vara någon annan. Så är det bara. Det är dags att växa upp. Sluta jaga status, det finns tillräckligt många andra som gör det ändå. En mindre och man blir inte saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0