Sepia

Vi har träffat vår bröllopsfotograf idag.

Kändes riktigt bra.

En go o redi göteborrrgare.

 

Fotograf har redan från början varit vår viktigaste post i budgeten.

Och nu har vi alltså hittat en som är kalas.

Får bara hålla tummarna för att hen kan bearbeta bilderna på det sättet vi ville.

För fotona i sig är klockrena.

 

Åh vad jag längtar!

 

Jag längtar tills det är över.

Till vi är gifta.

Visst är det roligt att planera bröllop, men det är samtidigt väldigt mycket arbete.

Plötsligt så kan jag förstå de som väljer att anlita en koordinator.

 

Allt detta jobb är säkerligen anledningen till varför man bara gifter sig en gång.

Att slippa göra det igen är anledning nog till att aldrig skilja sig.

 

Det är snorjobbigt.

Och samtidigt så är det ju jättekul.

Så jag kommer ju sakna det efteråt och drömma mig tillbaka.

Romantisera det.

Det är en hatkärlek om något.

 

Det är lite som en graviditet.

Man tror att det är det häftigaste som man kan vara med om, men egentligen är det det som kommer sedan som är målet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0