Tandsprickning

Huvudvärk av trötthet.

Jag hoppas verkligen att det är tänder på väg så vi får något att skylla skruttens beteende på.

Konstigt gnäll i sömnen på nätterna, hungrig men vill inte äta på dagen, trött men vill inte sova.

 

Undrar hur det blir när K ska ta över hemmatiden.

Jag längtar tillbaka och tentastress känns som en piece of cake jämfört med gnällig bebis, och samtidigt så vet jag ju att det inte krävs mycket mer än en 20-30 minuter utan LTBB för att jag ska börja längta igen. Hur blir det då när jag ska vara borta en hel dag?

 

Jag har festivalbyxorna på mig idag.

Myser omkring i dem och en stickad tröja.

Visslar ömsom Bob Marley, Emil Jensen, Rammstein och ömsom Volbeat.

Det gick fort för dem att gå från festivalfenomen till mainstream.

 

Iakttagen.

Granskad.

Det var något mer jag skulle säga…

Förlåt, jag glömde.

Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0