Bright Eyes

En vecka kvar till nollningen är över.
En halv dag tills K är hemma igen.
En halv evighet till att man kanske är färdigutbildad.
Men jag vill inte vara färdig.
Jag längtar men jag vill gärna stanna.

Kanske är jag labbråttematerial?

That time can move both fast and slow
Amazes me

Det är inte så dåligt ändå, att vilja forska i framtiden.
Kanske är det där framtiden ligger.

Oh, I want to learn such simple things
No politics, no history
So what I want and what I need
Can finally be the same

Jag bygger ett hus i L4D-editorn.
Det blir litet men öppet.
Bra lösningar.

Now my heart needs a polygraph
Always eager to pack my bags
When I really wanna stay
When I really wanna stay

Jag vill inte flytta dit men jag längar.
Efter något... annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0