Namn

Mercedes letar efter sig själv.
Och 60 cm hår.

Det börjar bli 'lite' påfrestande att spendera all vaken tid på studier.
Jag längtar efter tentaveckan, för att kunna vara 'ledig' i några dagar.
Så ledig man nu kan bli.
Skulle behöva lägga i en högre växel denna veckan.
Ska försöka räkna igenom en tenta med A, vi verkar tänka ganska lika.

Jag och C stannade för länge i skolan i fredags.
Hellre det än surströmming dock.

Den där snabbspolningsknappen alltså... var är den?
Söker lite jobb till sommaren nu. Ingen allvarligt men lika bra att börja i tid.

E sover i mitt knä.
Det är varmt, skönt och avslappnande.
Jag borstar håret och tänker på grönt.

Grönt, stavningar och hår.
Långt hår.
Tur att det växer fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0