Helgens BUS

Nynna låten tyst för dig själv så blir det lättare att "höra" hur det lät när 30 chalmerister stämde upp till denna vackra sång i KBC-huset vid fulsittningen i Umeå förra torsdagen.

Blanda DNA
Melodi: I’m yours – Jason Mraz

Jo, du har det jag söker
Och hjärtat mitt bränner
Som förspel låt mig sjunga
vad det är jag känner
Som gör att vi passar så bra;
Du och ja’

Ingenjörsromantik lämnar inget att önska
Vetenskapliga syften får hjärtat att grönska
Vi tar en akademisk approach
To get up close

För jag har planen klar
Redan ida’, blanda D-N-A
Samlag

Varför så bestört inför en kärleksakt
Allt ligger i genetikens makt
Det är vårt ansvar att bli fler och fler
Darwin håller med om våran samlagssång
Så välj naturligt urval denna gång
Du är snygg och jag är smart, smart, smart

För jag har planen klar
Redan ida’, blanda D-N-A
Samlag

Så, min kära tveka aldrig mer
Jag har attributer man inte ser
Kan odla celler som blir fler och fler

Men lilla söta sluta skrik
Jag pluggar faktiskt bio-teknik
Du är snygg och jag är smart, smart, smart

För jag har planen klar
Redan ida’, blanda D-N-A
Samlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0