Världens minsta festivalpackning

Med världens största sovprioritering.
Dvs stort tält, luftmadrass, kudde och två sovsäckar.

En ryggsäck och en liten kappsäck i rött fuskläder som min far fick som premie en gång på 70-talet då han öppnade ett bankkonto.
Idag ska du vara glad om du ens får en sparhund att stoppa mynt i. Av skör plast.

Har skurit ner på alla saker jag brukar ha med men ändå inte använder. Spännande att se om min planering kommer att hålla. Mobilladdare och rena strumpor, check.

Hmm... tror bara att det är en sak som fattas nu: vart fasen är mitt festivallakan?!



Ett klargörande:
Större delar av sommaren kommer att spenderas på festival. Daglig uppdatering inte längre möjlig. Återkommer endast sporadiskt tills dess att Chalmers nollning är över och förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0