Positiv idag

Saker att älska idag:
1.) kaffe med mamma
2.) bra samtal med mamma
3.) paket från Everyday Minerals
4.) världens bästa katt
5.) en trevlig tant som tipsade mig om katthalsband
6.) en trevlig farbror som småpratade med mig
7.) en trevlig busschaufför som skrattade
8.) vänner som skriver roliga sms
9.) Kungsbacka bibliotek som skickar ut mejl innan böckerna blir försenade, plus att man kan låna om dem på internet

Egentligen finns det nog fler och mer saker. Hela dagen var konstig men bra. Jag ska programmera om min hjärna. Många bra insikter och reflektioner. Trött nu, borde sova då jag jobbar imorgon. Ska på dejt efter jobbet så kanske bra att vara pigg. Är nervös. Som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0