SNYGMA

K lider definitivt av allvarlig snygma!

I natt var det plåstersömn som gällde; A knödde så mycket på K att K fick knö mot mig och jag låg pressad mot väggen. A tog med lätthet upp halva sängen - inte illa för någon med så liten kroppsvolym.
     De är ett sött par. A avgudar K och lägger sig gärna med huvudet så nära att nosen nästan trycks in under ryggen.

Igår lekte jag indian, eldade sura pinnar och skickade röksignaler. Alltså, vi skulle grilla. Jag, 2*K, J och båda mina föräldrar. Det blev lyckat och mysigt. Idag luktar alla kläder rök.

Nu har jag runt två och en halv timma på mig att städa innan Pang Prego. Borde även prata med granntanten ikväll. Och packa. Fast ja, det löser sig. Det gör det ju alltid.



Snigelglitter i mina trasiga gymnastikskor som stått på trappan under natten.
Ett lugn i magen som överträffar litervis med filmjölk och bakteriedrycker.
Tack vare orden du yttrade.
Drömmen i natt kändes som början på något nytt.
Kanske inte alligatorerna som lekte med kajaker och byggarbetare.
Eller metallställningen med de neonfärgade hopprepen.
Men vår son.

För övrigt är svaret JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0