Monogami?

Dubbelmoral i kvadrat.

Mongami - spendera hela livet med någon men längta efter andra.
Polygami - spendera livet med många olika  och ständigt ha dåligt samvete gentemot den man älskar mer än livet.

Frågan är då - vad gör man? Vad väljer man?
Väljer man bara en gång eller får man lov att ändra sig?

I have red light burning in my soul, you've seen the glow



Att människor har olika åsikter är spännande.
Jobbigt bara när man inte vet vad som är ens egna åsikter och vad som andra bara har projecerat på dig.
Åh! En manual till mina ställningstagande, tack.
Eller bara en lite mer liberal omgivning.



Vet du hur en gammaldags häcksax ser ut?
Du vet, en gigantisk slö sax i tungt jävla gjutjärn med trähandtag.
En sådan ska jag klippa häcken med nu.
Om jag är effektiv borde jag hinna färdigt till Pang Prego.
Solen gassar så genomsvett är väl bara förnamnet till vad man kommer att bli.
Solkräm på tatueringarna - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0