Istället för febernedsättande

...så blev det chili-/currywok med tofu. Tillsammans med varmt te. Nu är kroppstemperaturen HÖG. Hoppas det leder till friskhet imorgon.
     Dagens diagnos är annars hosta, ont i halsen, feber och huvudvärk. En klassisk förkylning med andra ord.

Killar med klamydia får sämre spermier - vilket kan leda till att färre får barn i framtiden.

Älska P3! ♥ 'Får inte jag fisa får inte han knulla.' Angående dagens diskussion om vad man fick eller inte fick göra för sin partner. En huvudfråga var om det var okej att kissa eller bajsa med dörren öppen eller om den alltid skulle vara stängd oavsett vad.
     Det kom fram att det finns mycket konstiga människor med ännu mer underliga regler därute i vårt avlånga land. I slutet verkade ändå slutsatsen bli att det är sällan, sällan som en människa hittar någon som älskar dig precis för den du är - med alla de fel och brister det inbegriper.

Jag fick mig en ordentlig tankeställare. Det är ju så; ytterst få människor man träffar köper hela dig, som inte vill ändra en enda detalj med dig. Förutom du. Jag har aldrig någonsin hört dig yttra dig med 'måsten' eller 'får inte'.
     Det är mycket att tänka på nu. För både dig och mig. Kugghjulen snurrar för fullt. Alla de tankar du har finns också i mig. Men jag tänker samtidigt att det är spännande. Även om blotta tanken gör mig nervös bortom allt förstånd.

Låt livet komma nära
Se mig för här är jag
Min enda längtan nu och här
Älska mig för den jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0