HBT-festival

Varit på infomöte angående Göteborgs hbt-festival.
Trevliga människor; gamla vänner och förhoppningsvis blivande.

Världens bästa (?) snabbmat när jag kom hem: mikrat ris och ägg.



Spotifyar Tältprojektet och undrar var katten är.
Jag skulle behöva en häftpistol.
Och några väckarklockor till.

Jag är fruktansvärt trött i huvudet och lyckas inte hålla tag i en enda tanke. Glömmer saker ständigt. Gick förbi Ica två gånger idag men kom inte ihåg vad det var jag skulle handla. Kollade istället om apoteket bredvid hade maskmedel för katt. Det hade de inte. När jag kom hem så såg jag direkt att det gröna teet var slut. Skulle ha mejlat någon om något också, vet inte vad bara.
     Det är stressande att veta att det är något man borde göra, att ha tiden tillgänglig men samtidigt inte ens susning om vad det kunde vara. Jag har flera kom-ihåg-listor men dels glömmer jag ofta saker så pass fort att jag inte hinner skriva ner dem eller så glömmer jag av listorna istället.
     Det positiva med att vara begåvad med ett kortminne i nivå med en guldfisks är att dagarna kan bli rätt slappa. Och aldrig någonsin kan man lyckas bli långsint.

Pojkvännen till den gravida partnern:
- You're screwed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0