Atombomb

- Jaha, och vad ska du göra idag då?
- Göra?
- Ja du vet, 'vara nyttig', 'bidra till samhället' och sådant där.
- Ush... räcker det inte med att bara vara? Jag tänkte väl kanske lulla runt här hemma, klädd i sarongklänning och vara lycklig. Kanske laga mat om jag orkar. Annars bara dricka te och jordgubbssaft.
- Är du alltid sådär flummig?
- Ja.
- Suck...

Jag sitter och letar bilder på atombombssprängningar med hjälp av en välkänd sökmotor. Igår skissade jag på idéer man skulle kunna använda till en tavla av mosaik, diverse pittoreska landskap, gulliga djur och jag vet inte allt. Men så ploppade det till innanför pannbenet och jag blev sugen på att göra en explosion med ett svampmoln istället. Tror att det skulle kunna bli riktigt snyggt.
     Lite makaber, lite morbid. Man blir som man umgås helt enkelt. Har man vänner som gjort projektarbeten om likstelhet så har man.

'War is white people sending black people to fight against yellow people - to defend land they stole from the red people!'

Katten luktar (doftar?) diskmedel och har ett neongult halsband. Kul kobination med vitlöken måste jag säga. Har slut på fet hudkräm så nu kliar mitt ansikte och vill mest av allt spricka precis som en skör gipsmask. Precis som min egen identitet.

Kåta KnullKaninen Konrads KukKudde Kanske Krockar Kvarstående KassaKöns Kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0