Kodein-stinna drömmar

Har brutit de två understa revbenen på vänster sida av kroppen. Men om man nu ska försöka se det positiva i tillvaron så kan jag njuta av spännande drömmar framkallade av kodein-värktabletter. (Ni som ser på tv kanske har observerat att Dr. House knaprar spännande tabletter pga sitt knä. Ja, de jag fått nu för att kunna sova är av samma sort.)
Vilket i natt inneburit drömmar om en man i gorilla-kostym som svängde fram och tillbaka i någon slags lian inne på en loppmarknad för fighters. Jag köpte en begagnad träningsväska av en snygg kille som plötsligt slutade existera. I samma veva tappade jag bort min flickvän och hamnade inuti ett tv-spel. Gorillan var också inne i tv-spelet, man skulle simma runt i en bana fast man var tvungen att akta sig för spårvagnar. I slutet blev det dock lite läskigt när simmande vargar försökte käka upp alla fåren samtidigt som taliban-krigar-spindlar försökte jaga dem med grävmaskiner och jag inte kunde andas vatten längre. Frågan är bara vad mitt ex gjorde i den soppan...

Kommentarer
Postat av: slottskogsbarn

Det är så himla kul att läsa fel ibland. Tur att man inte är så bra på att läsa... Råkade byta ut av mot och i mitt lilla förvirrade huvud. Det var i meningen med träningsväskan och den snygga killen. Jag tyckte det var hysteriskt roligt, men så är det ju past bedtime om man säger så. Kan inte jag få ett par sömnpiller av dig?;) Jag har kommit fram till att jag nog faktiskt kommer från en planet där ett dygn är ca 30 timmar.

2009-04-17 @ 02:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0