Allmän ågren

Klockan står på kvart över läggdags. Tankar snurrar i huvudet. Och revbenen gör ont.

Funderar över historiaberättande. Vad gör en bra berättare? Och hur kan man transformera det till en duktig skribent? Människor som brinner för det de berättar om kan förvandla vilken liten bokstavsunge som helst till en hänförd lyssnare. Den förmågan skulle jag vilja ha.

Imorgon är första dagen på resten av mitt liv. Frågan är vad jag ska företa mig då. Kanske ska utmana mig själv på en promenix ner till brevlådan. Eller kanske tvätta. Skulle vara spännande att se om jag kan lyckas hänga upp tvätten med bara en och en halv arm.

Det jag däremot kommer att göra är att skissa upp någon slags slutgiltig plan över sommaren. Festivaler ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0