Matlab

Ibland är det skönt när ens båda labbpartners försover sig och man själv får en kvarts uppvakningssträcka innan man måste sätta igång med kinetikprojektet igen.

Jag längtar ovanligt mycket till jul i år. Mer än jag brukar.
Hälften av längtan kan visserligen bero på längtan efter sovmorgnar.

K är världens bästa och skämmer bort mig något fruktansvärt.
Fick lagad mat igår efter att jag bara kommit hem från skolan och direkt somnat i en liten hög i sängen.
Och i söndags handlade han hallon och citron innan vi såg på film.

Idag slutar jag tidigt eftersom det är veckan innan tentaveckan.
Alltid något.
Jag längtar hem och har tusen idéer för vad man skulle kunna måla på kökets skåpsluckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0