Var är min fru?!?!

Idag har jag målat, tvättat, och målat. Det går i slow motion visserligen. Men det är roligt. Jag gillar att fixa och det blir fint. Inomhus är det dock fortfarande lagom mycket kaos. Varför är jag så kass på att hålla ordning?

Har börjat röja upp från grunden, hitta ett system som fungerar. Det går långsamt men framåt. Inbillar jag mig. Tänk vad skönt det skulle vara om jag hade en fru/man som tog hand om allt det där för mig.
Fast jag skulle säkerligen ha blivit nipprig då också över att inte hitta någonting. Nu vet jag åtminstone vart jag har sakerna eftersom det är jag som lagt dem där.

You can never have to much P3 Live in you life darling!

I mitt nästa liv kanske man skulle satsa på att bli en fascistisk pedant-nucka. Eller inte. Jag tror jag failar redan vid första tanken. Jag undrar varför.

Varför jag har så svårt att lägga saker på sin rätta plats från början. Kanske för att saker inte har någon 'rätt' plats? Fast det har de. Jag jagar bara undanflykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0