Geeky fenor

Jag börjar hitta ett vettigt förhållningssätt till livet.
Tricket är att bry sig tillräckligt lite.
Utan att för den delen bli helt blasé.

Istället se allt som spännande erfarenheter som på något vis kommer bidra till den jag är/kommer bli och vara nyfiken på vad det kommer att innebära.



Har hittat min nya 'våta' fantasi på www.lunocet.com
Hade jag upptäckt den när dollarn stod som lägst hade jag absolut passat på. Nu får jag väl vänta till nästa sommar kanske...

Övriga saker en Lunosapiens kan vara intresserad av är www.subhumanproject.com

Det är grejer jag skulle vilja jobba med!

Tänk dig bara -  att kunna hoppa som en delfin (vilket nästan går att göra med vanliga fenor) men att verkligen komma upp ur vattnet och flyga. Mina tankar bara flyger iväg med alla möjligheter det skulle ge en. Behöver jag ens skriva att jag drömde om dykning i natt?
     Det gjorde jag. Det roligaste är att jag drömmer ihop nya arter; klassificierade med artnamn, utseenden och allt man vill veta om dem. Sen var även några bjj-kompisar med nere och alla dök vi i våra gi's. En hade en väldigt snygg octupus som var silverfärgad. Apropå blötdjur så hittade jag under dyket en supersöt bläckfisk som hade fastnat mellan en glasruta och en sten fastän jag egentligen skulle leta efter en grönfärgad sugproppshaj. Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0