Snabbkaffelivet tilltalar mig inte

Jag har en kaffekvarn, en bistrokanna och en vattenkokare som går varm så fort behovet kommer krypande. Pulverkaffe är ett hån mot mänskligheten.

Jag behöver köpa fogmassa och hämta överblivna mosaikplattor hemma hos mina föräldrar. Med lite tur så ligger det även lite gammal betongfärg och skräpar i deras garage som jag kan få. Kreativitet!

This flame that burns inside of me
I’m hearing secret harmonies
It’s a kind of magic


Jag tror att jag ska cykla till Fjärås idag.



När jag börjar studera igen kommer jag sakna den här slacker-tillvaron. Fastän skola är bland det roligaste jag vet. Naturvetare med konstnärsdrömmar... En vän sedan lågstadiet brukar använda benämningen 'världens bästa smyg-estet'. Jag blir lika smickrad varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0