Radera bloggar

När jag var liten sparade jag på allt.
Allt?
Allt.

Inte nu längre.
Papperskorgen är min bästa vän.

Men jag kan fortfarande bli bättre.
Den dagen man slutar förbättras slutar man vara bra.
Eller hur vad det nu?



Jag försöker sortera ur min garderob, tvättar och skänker till Emmaus Björkå. Jag har strumpor kvar sedan tredje och fjärde klass. Som fortfarande är hela. De sorterar jag dock inte ut. Men det andra, som jag inte använder eller behöver.

En vän sa att man ska nog inte ska hålla fast alltför krampaktigt vid sina minnen. Då kanske man glömmer av att leva samtidigt. Och det vore synd.


"Bibliotek bör brännas då och då - annars blir bördan för tung att bära på."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0