Många olika

Inskriven på gästlistan till imorgon, bra fixat.



Du skrev sms idag.
Och du skrev precis vad jag önskade.
Lite bättre till och med.
Eftersom jag inte ens anade.



Fick ett oväntat samtal idag.
Inte ovälkommet.
Men oförberett.
Tyvärr.
Eftersom jag var trött och iklädd sunkiga creme fraiche-byxor.
Annars hade kvällen kunnat ta oanade turer.

Långväga vänner ska man vara rädd om.



Är lite för synkad med K.
Hon är inte ett dugg lik mig egentligen.
Fast samtidigt så funkar vi identiskt.
Sms, linser och mens.
Makes no differens.



Såg halva 'Blood Diamond' med mina bröder idag.
Helt fantastisk film som jag vill se igen.
Eller ja, se hela någon gång.
Nu ska jag gå och lägga mig, deklarationen får vänta till imorgon.

Så spännande blev den här fredagskvällen.
Perfekt i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0