Ingen partypingla

En bra dag: förfest, The Zone mma-gala och efterfest.
Fast efterfesten på Berså kan gå och stoppa upp något hårt i valfri kroppsöppning. Eller suga på annan random kroppsdel. kass.

Drog till Rockbaren istället. Väldigt mycket skönare.
Fast lite udda var det när ena bartendern drog på 'M-bop' med Hanson i högtalarna och alla sjöng med, spelade lufttrummor och dansade.
Några sekunder senare dånade 'Suicide Nation' med At the gates ur högtalarna. Tack för det. *puh*



Det är spännande att skriva blogginlägg när man vet om att man inte är spiknykter och det man tänkte för två sekunder sedan är puts väck redan. Så är jag visserligen rent allmänt, men nu ännu mera.



Under hela tiden på Berså letade jag efter en anledning till att gå därifrån. Utopin hade varit 'någon' som kom fram och kramade mig, ifrågasatte vad sjutton jag gjorde där och sedan tog med mig därifrån.

Jag gillar inte att komma hem vid femtiden på morgonen. Jag vill vakna utsövd då istället.
Min version av en perfekt helgkväll är att se en film ihopkrupen under en filt tillsammans med någon man tycker om, borsta tänderna och sedan gå och lägga sig innan klockan hinner slå 22.
Jag älskar att träffa människor och umgås med vänner, men låt det ske på dagtid.
Fylla förstår jag överhuvudtaget inte, jag hyser en stark aversion emot påverkade människor.
Och vuxna människor som vinglar hem med en McDonaldspåse i ena handen och nattens ragg i den andra finner jag bara patetiskt.

Var finns sanningen, ärligheten och kärleken i det?

Nej jag är ingen partymänniska. Och det är inget jag sörjer. Jag är mer än nöjd med att vara den jag är: jag är världens bästa mig!
Och jag lär mig hellre knyppla än spenderar en kväll på Avenyns finare nattklubbar.



Och ja K, du har nog rätt i att de fighters man vill dra hem hittar man inte på Berså. Jefla skitställe.
The future: Arty fighting at The Cage. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0