Min sexualitet...

Homo, straight eller bi - det är frågan.

Jag vet inte själv hur jag ska identifiera mig.
Vilken epitet jag kan sätta på mig själv.
Hur klassificierar man sin egen person?



Vilken skillnad gör det om jag gillar dig eller dig?
Ska jag verkligen basera mitt gillande på huruvida du har kuk eller mutta innanför dina alltför välslitna märkesjeans?

NEJ!!

Det som spelar roll är hur du är i huvudet.
Vem du är som person.
Resten bryr jag mig inte så mycket om.



Okej, nu ljög jag. Ganska rejält till och med.

Kvinnokroppar är så otroligt mycket finare, mjukare mer spännande än manskroppen.
Å andra sidan är tjejer helt dumma i huvudet!

Inte alla, självklart. Jag generaliserar. Väldigt mycket.
Men det är så mycket jobbigare att umgås med flertalet tjejer än vad det är att umgås med flertalet killar.

Det ska bli spännande att se vilken typ av människa det slutar med att jag spenderar mitt liv tillsammans med.
Om jag gör det.
Spenderar livet med någon, alltså.



En annan grej är att jag inte förstår hur folk verkar föredra sambo-skap framför att ha ett förhållande som särbos. Ekonomi? Jovisst... men samtidigt... nja, jag måste tänka lite mer på detta innan jag uttalar mig.



Shit vad jag är rastlös.
Skulle behöva ligga.
Blir nog till att styra upp något i veckan.



Får man skriva så om man är tjej?

Grattis till din könstillhörighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0