Antingen eller

Jag förstår inte vitsen med att begränsa sig. Varför allt måste vara svart eller vitt, varför det ska kategoriseras och organiseras. Även om jag skulle beskriva mig själv som 'hårdrockare' existerar svensk progg, klassisk musik och irlänska publåtar i min skivsamling. Bra musik är alltid bra, oavsett tidsepok.

Lite saker jag gjort idag:
  • hält en spann med såpvatten över min bandare
  • fått händerna fulla av spink ("träflisor")
  • mördat minst fyra fästingar
  • fått grannens ungar att skrika 'ush vad stökigt' när de såg mitt försök till att sortera saker på mitt golv
  • fått ovanstående ungar att skrämma slag på katten
  • lånat en säckatör av en tant och röjt ogräs i trädgården
  • letat upp nyckeln till en grästrimmer min far måste använda
  • bestämt träff med diverse människor imorgon
  • postat ett brev till en liten emo-pojke jag känner
Nu ska jag cykla iväg och grilla med en barndomskamrat och dennes vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0